Тема: Фантастичий кіносвіт.
1. Ознайомитися з новою темою, переглянувши фото- та відеоматеріали уроку.
2. Виконати пісню О. Янушкевич "Про дружбу" та завдання у кінці уроку. Завдяки розвитку сучасних технологій мистецтво кіно нині є дуже поширеним. Кіно нас розважає, навчає, дивує, захоплює. Воно допомагає нам зазирнути в сиву давнину і навіть у майбутнє, адже йомо можливості безмежні. Складно знайти людину, яка б ніколи не дивилася кінофільми.
- А які ваші улюблені фільми?
- Пригадайте фільм, який ви переглянули останнім часом або який вам подобається. Розкажіть про свої враження від нього батькам.
Фільми, з дитячих років вчать дітей розрізняти добро і зло, випробувати почуття жалості до когото, чи радіти витівкам героїв. А, якщо це документальне кіно, то в ньому розповідається теж чимало цікавого і пізнавального, про історію, традиції та культуру різних країн світу, або ж це передачі про тварин, яких дуже багато, і кожен глядач обов’язково знайде для себе щось до душі.
Перегляньте фрагмент із дитячого кінофільму "Іванко і цар Поганин". Розкажіть про враження від музики. Для чого потрібна музика в кіно?
Розучування пісні О.Янушкевич, М.Ясакова «Пісня про дружбу»
Пісні про дружбу звучать і в мультфільмах, і в театрах, і звичайно в кінофільмах. Композиторка Ольга Янушкевич написала чудову пісню про дружбу, яка так і називається «Пісня про дружбу». Що разом роблять друзі?Дайте відповідь словами пісні. Давайте вивчимо її.
1. Знають всі коли є друг –
Все світлішає навкруг,
Якщо сам не підведеш –
Друзів більше ти знайдеш.
Приспів:
Дружать сонце і земля,
Дружать луки і поля,
Дружать діти на землі
І великі, і малі!
2. Разом ходим на гурток,
Поспішаєм на каток.
Нам незгоди не страшні –
З другом весело мені.
Приспів.
3. Де єднає дружба всіх –
Там лунає пісня й сміх,
Свято нам несуть у дім –
Буде весело усім.
Приспів.
Чи подобається вам відвідувати кінотеатри?
Які кінофільми вам подобаються?
Розважальний момент. Виконайте завдання.
Тема: Весняне різнобарв`я.
1. Ознайомитися з новою темою, переглянувши фото- та відеоматеріали уроку.
2. Виконати пісню О. Янушкевич "Про дружбу" та завдання у кінці уроку. Кожна пора року – унікальна і неповторна. Природа змінюється і перетворюється. Цю переміну можна не лише споглядати, а й чути. Бо ж кожна пора у році має свій звук, свій відтінок, свою мелодію.
Весною, коли вся природа оживає і прокидається від зимової сплячки, вона ніби заново народжується. Все радісно дзюрчить, шумить, щебече і співає. Можна нутром відчути цю веселість у природі, яка ще й підкорює наше серце веселими звуками.
Краса природи, весняне буяння садів мали великий вплив на людей. А особливо – людей мистецтва, композиторів, художників. Всю красу природи вони втілювали у своїх творах. Так композитор Петро Чайковський написав «Пісню жайворонка».
Що за пташина, голос як дзвінок?
Це моя дитинонька – жайворонок.
Простирає крилечка та й понад ланок,
Веселить дівчиноньку - жайворонок.
Плещіть у долоньки, станьте у танок,
Дав нам весну й сонечко – жайворонок.
Ось таку пошану має в народі жайворонок.
Слухання музики: П.Чайковський, «Пісня жайворонка» з циклу «Пори року»
Який характер твору?
- В яких кольорах ви уявили цей музичний твір?
Пригадайте і виконайте пісню О.Янушкевич, М.Ясакова «Пісня про дружбу»
1. Знають всі коли є друг –
Все світлішає навкруг,
Якщо сам не підведеш –
Друзів більше ти знайдеш.
Приспів:
Дружать сонце і земля,
Дружать луки і поля,
Дружать діти на землі
І великі, і малі!
2. Разом ходим на гурток,
Поспішаєм на каток.
Нам незгоди не страшні –
З другом весело мені.
Приспів.
3. Де єднає дружба всіх –
Там лунає пісня й сміх,
Свято нам несуть у дім –
Буде весело усім.
Приспів.
Проплескайте ритмічну вправу.
Послухайте звуки весняного лісу та дощу.
- Чи може звучати нежива природа? Наведіть приклади.
- Дайте характеристику звучання весняного лісу?
- Якими засобами зобразив П.Чайковський жайворонка?
- Якою ви уявляєте цю маленьку пташку?
Розважальний момент. Виконайте завдання.
Немає коментарів:
Дописати коментар