Роби добро, поки руки теплі. Преподобний Олексій Голосіївський



Читайте уроки, виконуйте завдання та залишайте коментар з враженнями у кінці.


Фантастичний кіносвіт. Весняне різнобарв`я

Тема: Фантастичий кіносвіт.

1. Ознайомитися з новою темою, переглянувши фото- та відеоматеріали уроку.
2. Виконати пісню О. Янушкевич "Про дружбу" та завдання у кінці уроку. 

       Завдяки розвитку сучасних технологій мистецтво кіно нині є дуже поширеним. Кіно нас розважає, навчає, дивує, захоплює. Воно допомагає нам зазирнути в сиву давнину і навіть у майбутнє, адже йомо можливості безмежні. Складно знайти людину, яка б ніколи не дивилася кінофільми.





-      А які ваші улюблені фільми?
-      Пригадайте фільм, який ви переглянули останнім часом або який вам подобається. Розкажіть про свої враження від нього батькам.
       Фільми, з дитячих років вчать дітей розрізняти добро і зло, випробувати почуття жалості до когото, чи радіти витівкам героїв. А, якщо це документальне кіно, то в ньому розповідається теж чимало цікавого і пізнавального, про історію, традиції та культуру різних країн світу, або ж це передачі про тварин, яких дуже багато, і кожен глядач обов’язково знайде для себе щось до душі.
      Перегляньте фрагмент із дитячого кінофільму "Іванко і цар Поганин". Розкажіть про враження від музики. Для чого потрібна музика в кіно?




Розучування пісні О.Янушкевич, М.Ясакова «Пісня про дружбу»
      Пісні про дружбу звучать і в мультфільмах, і в театрах, і звичайно в кінофільмах. Композиторка Ольга Янушкевич написала чудову пісню про дружбу, яка так і називається «Пісня про дружбу». Що разом роблять друзі?Дайте відповідь словами пісні. Давайте вивчимо її.


        
1. Знають всі коли є друг –
Все світлішає навкруг,
Якщо сам не підведеш –
Друзів більше ти знайдеш.

Приспів:
Дружать сонце і земля,
Дружать луки і поля,
Дружать діти на землі
І великі, і малі!

2. Разом ходим на гурток,
Поспішаєм на каток.
Нам незгоди не страшні –
З другом весело мені.
Приспів.

3. Де єднає дружба всіх –
Там лунає пісня й сміх,
Свято нам несуть у дім –
Буде весело усім.
Приспів.
Запитання учням:
Чи подобається вам відвідувати кінотеатри?
Які кінофільми вам подобаються?


Розважальний момент. Виконайте завдання.




Тема: Весняне різнобарв`я.

1. Ознайомитися з новою темою, переглянувши фото- та відеоматеріали уроку.
2. Виконати пісню О. Янушкевич "Про дружбу" та завдання у кінці уроку. 

       Кожна пора року – унікальна і неповторна. Природа змінюється і перетворюється. Цю переміну можна не лише споглядати, а й чути. Бо ж кожна пора у році має свій звук, свій відтінок, свою мелодію.
     Весною, коли вся природа оживає і прокидається від зимової сплячки, вона ніби заново народжується. Все радісно дзюрчить, шумить, щебече і співає. Можна нутром відчути цю веселість у природі, яка ще й підкорює наше серце веселими звуками.
     Краса природи, весняне буяння садів  мали великий вплив на людей. А особливо – людей мистецтва, композиторів, художників. Всю красу природи вони втілювали у своїх творах. Так композитор Петро Чайковський написав «Пісню жайворонка».  
Що за пташина, голос як дзвінок?
Це моя дитинонька – жайворонок.
Простирає крилечка та й  понад ланок,
Веселить дівчиноньку -  жайворонок.
Плещіть у долоньки, станьте у танок,
Дав нам весну й сонечко – жайворонок.
Ось таку пошану має в народі жайворонок.

Слухання музики: П.Чайковський, «Пісня жайворонка» з циклу «Пори року»


-     В якому регістрі звучать співи птаха?
Який характер твору?
-     В яких кольорах ви уявили цей музичний твір?



Пригадайте і виконайте пісню О.Янушкевич, М.Ясакова «Пісня про дружбу»


        
1. Знають всі коли є друг –
Все світлішає навкруг,
Якщо сам не підведеш –
Друзів більше ти знайдеш.

Приспів:
Дружать сонце і земля,
Дружать луки і поля,
Дружать діти на землі
І великі, і малі!

2. Разом ходим на гурток,
Поспішаєм на каток.
Нам незгоди не страшні –
З другом весело мені.
Приспів.

3. Де єднає дружба всіх –
Там лунає пісня й сміх,
Свято нам несуть у дім –
Буде весело усім.
Приспів.

Проплескайте ритмічну вправу.


     Наша природа насичена різними звуками, головне їх почути. Бо не тільки живі істоти можуть  характеризуватися певними звуками. Звучить і нежива природа. Наприклад,  нам дуже знайомим є завивання вітру, шум водоспаду,  шум моря. А покати грому – це взагалі ні з чим не зрівняна, неповторна звукова мелодія грози.
                      Послухайте звуки весняного лісу та дощу.



Запитання учням:
-     Чи може звучати нежива природа? Наведіть приклади.
-     Дайте характеристику звучання весняного лісу? 
-     Якими засобами зобразив П.Чайковський жайворонка?
-     Якою ви уявляєте цю маленьку пташку?

Розважальний момент. Виконайте завдання.


Немає коментарів:

Дописати коментар