Урок 24
Тема. Багатогранність розвитку музики
Кожного дня ми постійно
спостерігаємо різні зміни в навколишньому світі, природі. Змінюється і сама людина,
її настрій, думки, почуття. Зміни відбуваються і в музиці – це її розвиток. Не
існує музики без розвитку навіть коли вона прагне зобразити спокій та
нерухомість.
Пригадайте, з якої казки ці герої?
- Петрик, Пташка, Вовк, Качка, Дідусь, Кицька? (відповіді учнів).
Ця казка відрізняється від інших
відомих вам казок. Чим саме? (відповіді
учнів)
Вірно, цю казку нам «розповідають» інструменти симфонічного
оркестру, тому вона зрозуміла слухачам у всьому світі, адже написана мовою
музики.
Сьогодні ми вирушимо у вже знайомий вам світ симфонічної
казки Сергія Прокоф’єва «Петрик і вовк» і продовжимо знайомство з
різноманітними прийомами розвитку
музики, з багатогранністю її розвитку.
Петрик, головний герой казки,
можливо ваш ровесник. Якби ви були композиторами, мелодію якого характеру ви
написали б для нього? (відповіді учнів)
Який характер Петрика передає
симфонічна музика? (відповіді учнів)
В якому жанрі написана тема
Петрика: в жанрі пісні, танцю чи маршу? (відповіді
учнів)
Які інструменти її виконують? (відповіді учнів)
А тепер послухайте і скажіть, кому
з героїв казки належать ці музичні фрагменти.
Слухання.
С. Прокоф’єв «Тема Пташки», «Тема Качки»
Які музичні інструменти виконують
ці теми?
Як вони допомогли передати розмову
між цими казковими героями?
Який вид розвитку музики
використовується в цьому творі?
Прослухайте і скажіть, якого
характеру набуває тема Петрика у фіналі казки? З чим це пов’язано?
Слухання. С. Прокоф’єв «Фінальна хода» (учні слухають і відповідають)
Чому в фіналі казки композитор
об’єднав всі тембри інструментів? (відповіді учнів)
Молодці, діти:
Ви зрозуміли, що розвиток теми
тісно пов’язаний з подіями в казці. Із розвитком сюжету розвивається і образ Петрика (сюжетний розвиток);
І найголовніше: ви тепер знаєте, як за
допомогою тембрів різних музичних інструментів та їх співставлень композитор передав «розмову»
персонажів казки. Таким чином він використав тембровий розвиток музики.
Розучування пісні «Козаки»
сделал
ВідповістиВидалитиИванов Свят ок
ВідповістиВидалитиИванов Свят ок
ВідповістиВидалитиМария Сухоцкая задания интересные
ВідповістиВидалитисделал но мы такого не учили
ВідповістиВидалитиДяченко выполнил
ВідповістиВидалитиМорар Вероника выполнила
ВідповістиВидалитиИванова Эвелина выполнила.
ВідповістиВидалитиНастя Боровик выполнила
ВідповістиВидалитиВарвара Нырка задания выполнила.Фото на Э/П.ДОПОЛНЕНИЕ от мамы:уроки №24 и 25 должны были появиться к выполнению 12 и 19 МАРТА соответственно,в крайнем случае-до конца марта(дистанционное обучение активно стартовало 23.03 ПО ВСЕМ ПРЕДМЕТАМ).Тот факт,что Вы проснулись 1 МАЯ,а выполнить задания требуете ко 2 и 5.05 (объём материала,на изучение которого отводится программой 2 недели!)-свидетельствует о подошедшем сроке зарплаты,нас же освобождает от работы в гос.праздники (1-3 мая).Если впредь задания будут поступать до 9.00,после 16.00,в выходные и праздничные дни-мы считаем себя от них свободными,а в известность будет поставлена администрация.Будем уважать друг друга!
ВідповістиВидалитиМаксим Бугарь задание выполнил
ВідповістиВидалити