Урок 25
Тема: Одночастинна форма
музики.
Ви вже знаєте, що мелодія має певну будову, тобто складається із фраз.
- Подумайте, яку будову має дерево? (Коріння, стовбур, гілки, листя).
- За яких умов дерево буде рости та розвиватись? (Коли буде отримувати споживчі речовини: грунт, вода, сонце, повітря).
Музика має певну будову та розвиток. Може складатись із 1 частини, 2 частин, 3 частин, мати форму рондо, варіацій. Якщо музичний твір складається із 1 частини, то він називається одночастинним, із 2 частин – двочастинним, із 3 частин – тричастинний і так далі. Кожна частина відіграє важливу роль. Всі частини доповнюють одна одну і допомагають краще розкрити зміст твору. Коли музичний твір втрачає одну із частин, то порушується цілісність.
Слухання. Ф. Шопен «Мазурка №5»
Завдання. Вслухайтеся у музику і скажіть: «Які почуття викликає цей твір?»
- Який характер твору?(відповіді учнів)
- Які особливості розвитку, будови п’єси? (відповіді учнів)
Аналіз прослуханої музики
У прослуханому уривкові ми відчули один яскраво виражений настрій, тому він має одночастинну форму.
Ви вже знаєте, що мелодія має певну будову, тобто складається із фраз.
- Подумайте, яку будову має дерево? (Коріння, стовбур, гілки, листя).
- За яких умов дерево буде рости та розвиватись? (Коли буде отримувати споживчі речовини: грунт, вода, сонце, повітря).
Музика має певну будову та розвиток. Може складатись із 1 частини, 2 частин, 3 частин, мати форму рондо, варіацій. Якщо музичний твір складається із 1 частини, то він називається одночастинним, із 2 частин – двочастинним, із 3 частин – тричастинний і так далі. Кожна частина відіграє важливу роль. Всі частини доповнюють одна одну і допомагають краще розкрити зміст твору. Коли музичний твір втрачає одну із частин, то порушується цілісність.
Завдання. Вслухайтеся у музику і скажіть: «Які почуття викликає цей твір?»
- Який характер твору?(відповіді учнів)
- Які особливості розвитку, будови п’єси? (відповіді учнів)
Аналіз прослуханої музики
У прослуханому уривкові ми відчули один яскраво виражений настрій, тому він має одночастинну форму.
Вокально-хорова робота.
Ми вже знаємо,
що існують пісні без приспівів. Вони побудовані на одному музичному матеріалі й
не містять контрастних частин. Їх відносять до одночастинних.
Пісні без
приспівів відносять до одночастинних творів.
Послухайте
приклад одночастинної будови. Прослідкуймо будову та зміст твору, а також
спробуймо дати йому назву.
Демонстрація французька народна пісня
«Пастух».
Французький
народ дав назву цій народній пісні: "Пастух".
Розучування французької народної пісні
«Пастух»
Зверніть увагу
на точний спів початкової інтонації, доспівування до кінця половинних
тривалостей, збереження наспівності в рухливому темпі.
Підсумок уроку.
- Яку будову може мати музика?
- Як називається твір, який ми слухали на
уроці?
Ми з’ясували, що
кожний музичний твір має свою будову. Музичні твори, що побудовані на одному
музичному матеріалі та не містять контрастних частин, відносять до
одночастинних.
Мне понравилось петь и выполнять задания
ВідповістиВидалитиОчень приятно. Впереди ещё много уроков. Напомни, пожалуйста, всем одноклассникам о них.
ВидалитиДоброго дня. Пісня сподобалася.
ВідповістиВидалитиЯцков Даниил Ок
ВідповістиВидалитисделал.
ВідповістиВидалитиЛУКутин Влад сделал
ВідповістиВидалитиИванов Свят.ок
ВідповістиВидалитиВарвара Нырка выполнила 1.05,фото будут на Вашей почте.
ВідповістиВидалитиСухоцкая Мария ноты выучили
ВідповістиВидалитиДяченко Никита, выполнил
ВідповістиВидалитиМорар Вероника выполнила
ВідповістиВидалитиЭвелина Иванова выполнила😀
ВідповістиВидалитиНастя Боровик выполнила
ВідповістиВидалитиМаксим Бугарь задание выполнил
ВідповістиВидалити