Роби добро, поки руки теплі. Преподобний Олексій Голосіївський



Читайте уроки, виконуйте завдання та залишайте коментар з враженнями у кінці.


5 клас 28 урок

Урок 28
Тема: Музика в кіно (підручник с. 134-137)
1. ОЗНАЙОМИТИСЯ З НОВОЮ ТЕМОЮ, ПЕРЕГЛЯНУВШИ АУДІО-, ФОТО- ТА ВІДЕОМАТЕРІАЛИ. 
2. ВИКОНАТИ ПІСНЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ВІНОЧОК".
3. ВИКОНАТИ ВСІ ЗАВДАННЯ ТА ВІДПОВІСТИ НА ЗАПРОПОНОВАНІ ПИТАННЯ.
4. ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР У БЛОЗІ ЗІ СВОЇМИ ВРАЖЕННЯМИ ВІД ТЕМИ ПІСЛЯ ВИКОНАННЯ УСІХ ЗАВДАНЬ.

    Музика супроводжує людину все життя. Ви її чуєте, переглядаючи телевізійні передачі, фільми, мультфільми. Будь-яку сучасну кінострічку завжди супроводжує музика. Чимало відомих композиторів працювали в кіно: І. Дунаєвський, С. Прокоф’єв, М. Скорик, Є. Станкович, Д. Шостакович, А. Шнітке та ін.
     Музика в театрі, кіно, на телебаченні може ілюструвати дію, грати одну з головних ролей, розкриваючи зміст спектаклю, кінофільму, передачі; підкреслювати емоційний стан, настрій героїв.


       Коли кіно з’явилося на світ, воно було мов немовля, бо не вміло говорити. Дуже дивно: люди розмовляють, рухаються, вітер розкачує дерева, але нічого нечутно. Що робити? Вирішили поставити музичний інструмент і посадити людину, яка буде «озвучувати» фільм. Людину, котра грала на музичному інструменті, назвали тапером (від французького — «стукати», «ударяти»). Саме музика, оживляючи «картини, що рухались», допомагала яскравіше, глибше переживати зміст фільму.
      Найчастіше німі фільми супроводжувала музика регтайму. Слово це означає «рваний» або «розірваний час» (конкретно термін «rag» означає звуки, що з’являються між долями такту). Це специфічний жанр імпровізаційного музикування, джерелом якого стала творчість піаністів, які використовували характерні ритмічні зрушення, «неправильні» акценти під час озвучування фільмів.

Я у світі музики: сприймаю, розумію

Скотт Джоплін, «Регтайм».



Що вас вражає у прослуханій музиці? Простукайте і охарактеризуйте її ритм.


          Уявіть, що вас запросили взяти участь в озвучуванні популярних кінофільмів, представлених на афішах. Яку музику ви б запропонували? Поясніть свій вибір.

Я у світі музики: співаю, відчуваю

УКРАЇНСЬКИЙ ВІНОЧОК



1. У віночку нашім різнобарвні квіти —

Символ України і дарунок літа.

ПРИСПІВ:
Дощик сів на нього подивитись любо:

Гілочку зелену узяли у дуба,

Квіточку любистку, щоб усі любили,

У барвінку листя, аби довго жили.

2. Чорнобривців квіти, щоб чорніли брови,

Кетяги калини — для краси й любові.

А в червонім маку, що цвіте у полі,

Кров людей, пролита у боях за волю.

ПРИСПІВ:
Дощик сів на нього подивитись любо:

Гілочку зелену узяли у дуба,

Квіточку любистку, щоб усі любили,

У барвінку листя, аби довго жили.

3. Є ще різні квіти в нашім ріднім краї,

Їх веселе літо у вінок вплітає.

ПРИСПІВ:
Дощик сів на нього подивитись любо:

Гілочку зелену узяли у дуба,

Квіточку любистку, щоб усі любили,

У барвінку листя, аби довго жили.

Я у світі музики: досліджую, дію

1. Які відомі композитори створювали музику до кіно?
2. Яку роль відіграє музика в кіномистецтві?
3. Уяви, що з кіно- та мультфільмів зникла музика. Що відбудеться?

 

11 коментарів:

  1. Спасибо за такой прекрасный урок!

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. Молодець! Бажано надсилати на мою пошту фото з виконаними завданнями, як доказ. Дякую за коментар!

      Видалити
  3. Я все зробив, дуже сподобалось)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Молодець! Бажано надсилати на мою пошту фото з виконаними завданнями, як доказ. Дякую за коментар!

      Видалити
  4. Классный урок!Веденяпин Данил

    ВідповістиВидалити
  5. Доброго дня! Чекаю фото виконаного останнього завдання на пошті. Дякую за коментар!

    ВідповістиВидалити
  6. Спасибо за урок!) Я всё зделала

    ВідповістиВидалити