Урок 26
Тема: Мюзикл (підручник с. 102-104).
Мюзикл ввібрав в себе деякі ознаки оперети, водевілю, естрадного шоу, що відрізняється особливим відчуттям сценічного часу та яскравістю матеріалу. Велика кількість мюзиклів отримали своє друге життя в кіно. Сьогодні неабиякої популярності набувають дитячі мюзикли, мультфільми та кінофільми – мюзикли.
У мюзиклі «Король лев», заснованому на однойменному мультфільмі студії Волта Діснея, сюжет зосереджений навколо сім’ї левів, а саме їхнього короля - Мустафи, його сина Сімби та брата Мустафи – підступного і лихого Шрама. Головному герою мюзиклу - левеняті Сімбі, довелося упродовж тривалого часу подолати чимало труднощів, щоб стати мужнім ватажком савани. На його долю випало чимало випробувань: втрата батька, неправдиві звинувачення дядька Шраму і, як наслідок, почуття глибокої провини за смерть батька. А далі – втеча із савани й життя на незнайомій землі, яка згодом стала для Сімби рідною. Адже саме тут він зустрів нових друзів, завдяки яким він не почувався самотнім і згодом повернувся до родини.
Прем’єра мюзиклу відбулася в американському театрі «Орфей» (Міннеаполіс, США) у 1997 р. Оформлення, декорації, звук і світло постановки вразили вибагливих глядачів, а сучасні спецефекти у поєднанні з чудовою музикою і текстами забезпечили виставі гучний успіх. «Король лев» має чимало нагород, зокрема Греммі в номінації «Найкращий альбом – запис мюзиклу».
Слухання фрагментів з дитячого мюзиклу «Король лев» (на вибір вчителя)
- Розкажіть про своє враження від пісень мюзиклу.
- Визначте характер та музичні образи творів.
- Які особливості жанру мюзиклу було помітно у творах?
У 1989 р. кіностудія Волта Діснея презентувала поціновувачам анімаційних фільмів, серед яких переважають, звісно, діти, мультфільм у стилі бродвейських мюзиклів – «Русалонька». Створений за мотивами однойменної казки Ганса Андерсена, цей фільм – мюзикл справив надзвичайні враження на глядачів. Музику до «Русалонька» написав композитор Алан Манкен, а пісенні тексти – Говард Ешман. Цей фільм вважається мультфільмом – мюзиклом. Серед численних нагород найвидатнішими є дві статуетки «Оскара» в номінаціях: за «Найкращу пісню» - «Під морем» і «Найкращий саундтрек» .
У 2007 році за мультфільмом був створений театралізований мюзикл «Русалонька».
Слухання фрагментів з мультфільму «Русалонька» та фрагментів театрального мюзиклу «Русалонька»
- У чому полягають відмінності між театральною виставою «Русалонька» і мультфільмом?
- Пригадайте, які кінофільми – мюзикли ви слухали чи бачили?
- У чому виявляються їхні особливості?
У дитячому кінофільмі – мюзиклі «Незнайко з нашого двору», музику до якого написав Марк Мінков, йдеться про незвичайного хлопчика. Усі його дражнили Незнайком за те, що він багато фантазував і нічого не знав напевно. Мав хлопчина дві заповітних мрії – знайти чарівну палочку і зустрітися з чарівником. І якось одного разу його мрії здійснилися: у місті з’явилися чарівники, які за допомогою магічної палочки Незнайка та його друзів перенесли у справжню казку.
Музику до вистави написав відомий композитор Марк Мінков.
Слухання музика Марка Мінкова, вірш Юрія Ентіна «Сюрприз», фрагмент з кінофільму (мюзиклу) «Незнайко з нашого двору»
- Проаналізуйте манеру співу у мюзиклі.
- Чим вона відрізняється від співу у опері?
Виконання пісні Н. Май "Дорога додому"
Завдання.
1. Перегляньте мюзикли «Красуня і чудовисько», «Маленький принц», «Алладін» порівняйте їх з мультиплікаційною версією.
2. Підготуйте перелік запитань до одного з композиторів, які створюють мюзикли, і уявно «візьміть» у нього інтерв’ю.
3. Зробіть афіші для улюблених мюзиклів.
Розважальний момент. Виконайте наступне завдання. Згадаємо дитинство.
Розважальний момент. Виконайте наступне завдання. Згадаємо дитинство.
МУЗИЧНИЙ ПРОЕКТ «СУЧАСНІ МЮЗИКЛИ»
Мета: підготувати та випустити шкільну тематичну газету, присвячену сучасним популярним мюзиклам.
Очікуваний результат: шкільна газета.
Типологія проекту: груповий, короткотривалий, інформаційний, му-зичний.
ПЛАН СТВОРЕННЯ ПРОЕКТУ:
Об’єднайтеся з друзями у три групи для створення проекту.
1. «Журналісти» — проведіть опитування серед учнів класу або школи про улюблені сучасні мюзикли, оформіть дані опитування у вигляді діаграми.
2.«Мистецтвознавці» — знайдіть серед інформаційних джерел відомості про улюблені мюзикли учнів, підготуйте статті до шкільної тематичної газети.
3.«Художники» — оформіть газету на ватмані. Розмістіть статті та діаграми з опитуванням, додайте відповідні ілю-страції та фотографії.
Презентуйте свою газету та розмістіть її в інформаційному куточку школи.
Спасибо за информацию
ВідповістиВидалитиСпасибо, очень интересно
ВідповістиВидалитиМне не нравится этот жанр. Чемикос Святослав
ВідповістиВидалитиМне не понравился этот жанр.Лесь кирилл
ВідповістиВидалитиЧерненко
ВідповістиВидалити😊Интересная тема (Кравцова Елена )
ВідповістиВидалитиСпасибо за урок Близно
ВідповістиВидалитиОчень интересный урок спасибо (Близно
ВідповістиВидалитиинтересно,спасибо, Сердюк
ВідповістиВидалитиСпасибо за урок. Дмитрий Петренко
ВідповістиВидалитиУ мюзиклі Русалонька дуже гарно підходить музика вона дуже гарно доповнює гру акторів (Мазур Аліна)
ВідповістиВидалитиЦя музика мені дуже сподобалось, велике дякую за урок (Ткаченко Катерина)
ВідповістиВидалитиНикогда не смотрела мюзикл мне очень понравилось Булаенко
ВідповістиВидалитиПосмотрел,спасибо
ВідповістиВидалити